SIKÇA SORULAN SORULAR

 

ÜYELİK

 

Neden Üye Olmalıyım?

 

 

cellini.com’a üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi, kampanya, indirim ve diğer fırsatlardan haberdar olabilmek için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı tavsiye etmekteyiz.

 

 

Üyelik Bilgilerimi Güncellemeli miyim?

 

 

Siparişlerinizin tarafınıza doğru ve zamanında teslimatının yapılabilmesi için bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan bilgilerinizin güncellenmesini tavsiye etmekteyiz.

 

 

Nasıl Üye Olabilirim?

 

 

Linki tıklayarak gerekli alanları doldurup, e-posta adresinize göndermiş olduğumuz aktivasyon mailini tıkladığınızda üyeliğiniz gerçekleşmiş olacaktır. Üyelik

 

 

 

Üyelik Avantajları Nelerdir?

 

 

E-posta bültenimize üye olduğunuz taktirde en güncel kampanya, indirim, fiyatı düşen ürünler, stoğa girince haber ver gibi ve diğer fırsatlardan tarafınıza iletilecek olan e-posta veya sms yolu haberdar olabilirsiniz.

 

 

 

Üye Olmadan Alışveril Yapabilir miyim?

 

 

Üye olmadan da sitemiz üzerinden gerekli bilgilerinizi doldurduğunuz taktirde alışveriş yapabilirsiniz.

 

 

Yenilikler, indirim ve kampanyalardan nasıl haberdar olabilirim?

 

 

cellini'a üye olurken girmiş olduğunuz e-posta adresinize veya e-bültenimize kayıt olduğunuz taktirde, en güncel kampanya, indirim ve fırsatlardan, belirli periyodlarla tarafınıza iletilecek olan e-posta veya sms yolu ile haberdar olabilirsiniz.

 

 

E-posta Listesinden Nasıl Çıkabilirim?

 

 

Tarafınıza gönderilen bilgilendirme e-postası içerisinde bulunan, “üyelikten ayrıl” linkini tıklayabilirsiniz.

 

 

Şifremi Unuttum/Hatırlamıyorum ; şifremi nasıl yenileyebilirim?

 

 

Yandaki linki tıkladığınızda açılacak olan ekrana, üye olurken yazmış olduğunuz e-posta adresinizi girerek, tarafınıza gönderilen e-posta ile şifre değişikliği işlemlerini adım adım yapabilirsiniz. Şifremi Unuttum

 

 


  SİPARİŞ

 

 

Nasıl Sipariş Verebilirim?

 

 

Ürünlerimizi; 1 - Online satış bölümünden 2 - Mağazalarımızdan 3 - Telefonla bize ulaşarak sipariş edebilirsiniz. Yardıma ihtiyaç duymanız halinde; satış mühendislerimiz, 'öncelikle' size hangi ürünün daha uygun olduğunu açıklayacakdır.

 

 

 

 

 

TESLİMAT

 

 

Ürünüm Ne kadar Sürede Teslim Edilir? Süreç Nasıl İşlemektedir?

Satın alınan ürün, teslimat yapılacak adrese göre 2 iş günü içerisinde teslim edilir. Teslim edilecek adres İstanbul sınırları içerisindeyse aynı gün veya ertesi gün. İstanbul dışındaysa teslimat iline göre 2 iş günü içerisinde teslim edilir. Tek yapmanız gereken teslimat adresini açık bir şekilde tarafımıza iletmektir.

 

 


  ÖDEME

 

 

Ödemeyi Nasıl Yapabilirim?

 

 

Teslimatta kapınızda, Mağazalarımızdan veya İnternet sitemiz üzerinden ödemenizi yapabilirsiniz.

 

 

Taksitli Alışveriş Yapbilir miyim?

 

 

Kredi Kartınız ile vade farklı ödeme yapabilirsiniz.

 

 


  İADE & DEĞİŞİM

 

 

Satın Almış Olduğum Ürünü İade Edebilir miyim?

 

 

Satın almış olduğunuz ürünle ilgili para iadesi yapılamamaktadır ancak sahip olduğunuz ürünü diğer ürünlerimizle değiştirme imkanınız mevcuttur. Sahip olduğunuz ürünü daha düşük bedelli ürünlerle değiştirirken ödemiş olduğunuz bütçeyi dolduracak şekilde ek ürünler alarak değişim yapabilirsiniz. Eğer daha yüksek bütçeli bir ürünle değişim yapmak isterseniz upgrade prosedürümüzü inceleyebilirsiniz.

 

 

Ürün Değişimlerinde Prosedür Nedir?

 

 

Eski ürününüz tarafımızca adresinizden alınır, yeni ürününüz tarafımızca bırakılır. Eğer kargo ve ek teknik servis kullanılma durumu var ise sadece maliyetleri yansıtılır. Eğer ek servis veya kargoya ihtiyaç duyulmuyorsa ek bir bedel talep edilmemektedir.

 

 


  GARANTİ ŞARTLARI

 

 

Garanti Şartları Nelerdir?

 

 

Garantinin geçerli olabilmesi için; 1 - Ürünün garanti süresi içerisinde bulunması. 2 - Darbeye, düşmeye, delinmeye ve aşınmaya maruz kalmamış olması. 3 - Yüksek gerilime maruz kalmamış olması. 4 - Su ile temas etmiş olmaması. yeterlidir.

 

 


  TEKNİK SERVİS

 

 

Teknik servis ihtiyacı oluyor mu, izlemem gereken yol nedir?

 

 

Cihaz ile ilgili arıza olduğunu düşünüyorsanız; Arıza kaydı oluşturmadan önce neleri kontrol etmelisiniz? 1 - Prizde elektrik olup olmadığını kontrol edin. 2 - Elektrik kablosunun takılı olup olmadığını kontrol ediniz. 3 - Ana Açma/Kapama anahtarının açık olduğunu kontrol ediniz. 4 - Kumanda üzerindeki açma tuşuna basınız. Kumandaya elektrik gelip gelmediğini kontrol ediniz. Kumanda takıp çıkartılan cinstense kablosunun takılı olup olmadığını kontrol ediniz. 5 - Kumandada elektrik varsa, otomattik masaj programlarından birisinin tuşuna basınız. Cihazda hareket yok ise bizlerle iletişime geçiniz.

 

 

 

Şehirlerarası ve Uluslararası Teknik Servis Hizmeti Nasıl Sağlanıyor?

 

 

Şehirlerarası Servis : Eğer Cellini teknik servis ekiplerinin yerleşik olmadığı bir ilde kullanıcımız iseniz: Bize arıza kaydı oluşturmanız yeterlidir. Profilo teknik servis ekipleri bizim yönlendirmemiz ile sizden randevu alarak arızanızı giderecektir. Cihaz, garanti kapsamında ise parça ve servis ücretsizdir. Yedek parça ihtiyacı olması halinde parça tarafımızca gönderilecektir. Eğer Cellini teknik servis ekiplerinin yerleşik olduğu illerde kullanıcımız iseniz. Bize arıza kaydı oluşturmanız yeterlidir. Cellini Teknik Servis ekibi sizden randevu alarak arızanızı giderecektir. Cihaz garanti kapsamında ise servis ve parça ücretsizdir. Uluslararası Servis : Uluslararası servisimiz yedek parça ulaştırma şeklindedir. Arıza vermiş olan parça tespit edilir ve garanti kapsamında ise kargo bedeli de Cellini tarafından ödenerek kullanıcıya ulaştırılır. Eğer cihaz garati kapsamında değilse kargo ve parça bedeli talep edilir.

 

 


  UPGRADE

 

 

UPGRADE ( Özellik Yüseltme) Prosedürü Nedir?

 

 

Mevcut ürününüzü daha yüksek bütçeli bir ürünle değiştirmek isterseniz 24 ay içerisinde upgrade olur ise yıpranma payı düşülmemektedir. Eğer 24 aydan sonra değişim talep edilir ise uzman ekibimiz tarafından ürününüze fiyat değerlemesi yapılacaktır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.