Cellini, Türkiye’de sattığı ürünler için 2 yıl garanti hizmeti veren tek firmadır.
Cellini ürünleri, ürünü monte edecek ve ürünü doğru şekilde kullanma konusunda
size talimat verecek eğitimli personel tarafından teslim edilir. Herhangi bir teknik
sorun olması durumunda, lütfen müşteri hizmetlerimizle güvenle iletişime geçin.
Teknik Departman – İletişim bilgileri
Telefon: 05323036918
E-posta Adresi: [email protected]
2 yıl Garanti
Cellini tarafından sağlanan garanti hizmetleri, yedek parça ve işçilik masrafları da dahil
olmak üzere her türlü müdahaleyi kapsar. Ürününüzün sahip olabileceği sorunun niteliğine
bağlı olarak, Cellini Teknik Departmanı, ürünün aşağıdakileri gerektirip gerektirmediğine
karar verecektir:
1. Tamamen değiştirilecek;
2. Bulunduğunuz yerde tamir edilmek üzere; Alınacak ve Teknik Servisimize götürülecek.
Garanti Hizmetleri Uzatma
Ürünü satın aldığınızda garanti süresini 2 yıldan 5 yıla çıkarmayı tercih edebilirsiniz.
Her ek garanti yılı için yıllık maliyet, masaj koltuğunun tipine göre değişkenlik gösterir.
5 yıl Sonrası garanti
Garanti hizmetini, garanti süresi sona ermeden önce bile uzatabilirsiniz. Garanti süresi
dolduktan sonra, garanti sonrası hizmetlerimizden de faydalanabilirsiniz. Böylece masaj
koltuğunuzla ilgili herhangi bir teknik sorunla karşılaşırsanız her zaman bizimle iletişime
geçebilirsiniz.
Ürününüzün garantisinin geçersiz olmasına (iptal edilmesine) neden olabilecek durumlarla
karşılaşmamak için lütfen ürününüzle birlikte gelen kullanım kılavuzunu dikkatlice okuyunuz.
Ürününüzün garantisinin geçersiz olmasına (iptal edilmesine) neden olabilecek durumlar:
- Kullanım kılavuzunda yer alan ürünün kullanım koşullarına uyulmaması;
- Ürün mekanik kazalardan, darbelerden, sıvılardan veya ateşe maruz kalmaktan zarar görmüşse.
- Ürün uygun olmayan koşullarda muhafaza edilmişse; yoğuşmaya neden olan
önemli sıcaklık farklarının olduğu bir ortamda defalarca kullanılmışsa, aşırı nemli bir ortama veya
güneş ışınlarına maruz kalmışsa, elektrik kabloları veya koruyucu elemanlar hasar görmüşse veya
ürün yanlış kullanılmışsa;
- Ürün, satıcı tarafından tavsiye edilenler dışında aksesuarlarla kullanılmışsa;
- Ürün, yetkisiz kişilerce kurcalanmış veya onarılmışsa;
Kalifiye onarım personeli